Livrarea
Timpii pentru livrarea produselor sunt specificati langa descrierea articolului si sunt pur orientativi. De fapt, depind de tipul echipamentului achizitionat (daca este prezent in stoc sau este fabricat la comanda). Timpul de livrare depinde de disponibilitatea bunurilor in depozit si variaza in mod normal de la 4 la 30 de zile lucratoare. Produsele “ in stoc“ sunt disponibile in magazinul nostru din Italia, deci vor fi necesare 7-10 zile lucratoare pana la livrare.
Ristonet.ro va preciza, la momentul comenzii, data livrarii produsului si da dreptul clientului de a anula comanda facuta in cazul in care timpul de livrare nu este respectat (cu toleranta unui numar de zile egal cu jumatate din numarul total de zile specificat la comanda). Zilele de livrare vor fi calculate de la data primirii platii (in cazul platii cu carduri de credit sau tranfer bancar). In nici un caz nu se va putea pretinde de la Ristonet.ro rambursarea pentru eventuale daune cauzate de livrare cu intarziere.
Durata contractului se prelungeste in cazul in care marfurile urmeaza sa fie sortate si/sau produse, in acest caz clientul va fi instiintat prin e-mail sau telefon.
Metode de livrare si costuri.
Ristonet.ro efectueaza transport pe intreg teritoriul Romaniei. Costurile de transport sunt suportate in intregime de catre cumparator si se calculeaza in functie de greutatea/volumul ambalajului si vor fi indicate in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii.
Marfa este transportata de curieri care au un acord cu Ristonet.ro, taxa de transport va fi inclusa in pretul facturii.
Ristonet.ro, pentru unele produse poate desfasura activitati de promovare, in cadrul caruia costurile de transport sunt gratuite. Orice suplimente si/sau cresteri pentru livrarile inafara localitatilor servite de transportatorii nostri, vor fi suporatate de client, chiar daca nu au fost specificate in momentul finalizarii comenzii, dar vor fi anuntate de Ristonet.ro inainte de livrare.
Pentru comenzile din strainatate, provenite din tari extra CE, acestea vor fi acceptate doar dupa convenirea unui acord cu clientul prin e-mail in vederea stabilirii cheltuielilor de transport pentru natiunea in care este solicitata livrarea. Va fi in grija clientului de a contacta Ristonet.ro prin e-mail office@ristonet.ro pentru a verifica costul de transport (in acest caz nu vor putea fi vizualizate in momentul comenzii cum sunt vizualizate cele pe teritoriul Romaniei). Pentru transportul in interiorul tarilor UE, costurile de livrare vor fi incluse in factura. Vor fi, de asemenea, suportate de catre client toate costurile suplimentare pentru tara in care se va face livrarea.
Ristonet.ro nu este responsabila pentru eventualele intarzieri privind evaziunea comenzii sau livrarii produselor datorate transportatorului. La livrarea marfurilor prin curier, Clientul trebuie sa verifice: ca numarul de colete este acelasi cu cel specificat in documentul de transport si in buletinul de livrare al transportatorului; ca ambalajul nu este deteriorat sau umed sau in alt mod alterat, inclusiv sigilul de etansare si de siguranta.
In cazul in care clientul gaseste anomalii la primirea coletului, chiar si o mica zgarietura sau deteriorare a ambalajului, va accepta produsul scriind pe documentul furnizat de catre expeditor “ACCEPTARE CU REZERVA CUTIE DETERIORATA”. Pentru valabilitatea asigurarii de transport nu este suficienta notarea “ACCEPTARE CU REZERVA DE CONTROL” deci Clientul va explica in detaliu motivul rezervarii. O copie a documentului va fi apoi transmisa pe e-mail la office@ristonet.ro.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari vizibile, zgarieturi sau orice alt tip de defect si curierul se refuza sa aplice o rezervare specifica, va rugam sa ne contactati imediat la numarul de tel. 0745429684. In lipsa unei rezerve detaliate, JAT RISTORO SRL nu va putea fi in nici un caz considerata raspunzatoare pentru orice anomalie cu privire la starea produsului dupa ce a fost livrat.
Livrarile de bunuri sunt efectuate la adresa si numarul destinatarului sau la alta adresa indicata in documentul de transport, dar oricum la nivel stradal. Acest lucru inseamna ca transportul in interiorul localurilor si pozitionarea marfurilor este responsabilitatea exclusiva a utilizatorului final.
Ristonet.ro nu este responsabila pentru orice intarziere de livrare sau costuri suplimentare suportate de client, in cazul in care este furnizata o adresa incompleta sau incorecta. Localitatile considerate de catre transportator dezavantajate, pot avea ca rezultat adaugarea unui cost suplimentar pentru livrare, cerut de transportator si perioade mai lungi de livrare decat cele prevazute in mod normal.
In cazul neprezentarii pentru ridicarea comenzii in termen de 5 zile lucratoare a marfii aflate in depozitul curierului, acesta din urma neputand efectua livrarea la adresa specificata de client, comanda de achizitionare va fi anulata in mod automat. In cazul in care Clientul a manisfestat dorinta de a re-primi coletul, cheltuielile de livrare vor fi suportate in intregime de catre acesta.