Retur produse
In cazul in care Clientul , indiferent de motiv, este nemultumit de achizitia facuta, in termen de 14 zile de la primirea produselor, are dreptul de renuntare la contract, returnand produsele primite pentru obtinerea rambursarii. Renuntarea trebuie sa fie exprimata prin trimiterea unei notificari, in scris, Furnizorului, la adresa de e-mail: office@ristonet.ro.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate,(in ambalajul original cu toate accesoriile, cabluri, cu etichetele intacte si toate documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Client iar rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 30 de zile lucratoare de la data returnarii acestora, si, in nici un caz inainte de primirea bunurilor. Rambursare se va face prin transferul sumei pe card de credit sau prin transfer bancar in contul indicat de Client. Cheltuielile de transport nu vor fi rambursate.
Este in grija Clientului furnizarea corecta a datelor bancare pentru obtinerea transferului bancar (cod. Iban si numele titularului de cont).
In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ristonet.ro isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestuia in stadiul initial (daca va fi posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. La optiunea Clientului produsul poate fi reexpediat, cheltuielile de transport fiind suportate de catre acesta.
In caz de deterioarare sau pierdere in timpul transportului pentru returnare, Furnizorul va comunica aceasta situatie Clientului, in termen de 5 zile de la primirea bunurilor, permitandu-i acestuia sa depuna o plangere impotriva operatorului de transport utilizat. Un produs returnat cu ambalaj deteriorat ar putea sa nu fie acceptat. In cazul in care returnarea este partiala este exclusa rambursarea cheltuielilor de transport.