1. Definitia contractului

Contract de vanzari on-line, inseamna un contract la distanta avand ca obiecte bunuri mobile si/sau servicii, incheiat intre un furnizor si un client in cadrul unei vanzari sau furnizarea de servicii la distanta organizata de furnizor, obiect in care, pentru scopul contractului, utilizeaza numai tehnologia de comunicatie la distanta numit “Internet”. Fiecare contract este incheiat prin accesul direct de catre client pe site-ul Ristonet.ro. In cazul in cauza, furnizorul este JAT RISTORO SRL (denumit in continuare furnizor), proprietar al brand-ului Ristonet.ro, avand ca sediu administrativ locatia de pe Str. Pajistei, N.5, Gherla, Jud. Cluj – Romania.

2. Acceptare

Clientul, prin trimiterea confirmarii comenzii de cumparare a produsului sau a produselor selectate, accepta in mod neconditionat conditiile generale de vanzare si de plata scrise mai jos, declarand ca a citit si acceptat toate informatiile furnizate.

Ramane in continuare dreptul incontestabil al Furnizorului sa nu accepte propunerea de achizitionare a  Clientului si de a solicita cu discretie, acestui din urma, confirmarea comenzii pentru a verifica veridicitatea.
Completate toate operatiile descrise mai sus, clientul poate citi un rezumat al comenzii curente (si istoricul achizitiilor) in cadrul site-ului Ristonet.ro in sectiunea “Contul meu”.

Va fi responsabilitatea Clientului, odata cu concluderea procedurii de cumparare on-line, sa se ocupe de printarea si/sau conservarea acestor conditii generale, care, de altfel, le-a vazut si acceptat, fiind un pas obligatoriu in achizitionare, precum si listarea caracteristicilor produsului.

Clientul prin trimiterea comenzii prin intermediul sistemului de vanzare e-commerce, accesibil prin intermediul site-ului www.ristonet.ro, permite Furnizorului sa trimita comunicari suplimentare Clientului prin telefon, sms si e-mail, in scopul de a finaliza comanda, concluzand contractul de vanzare. Prin confirmarea achizitiei, la finalizarea tranzactiei, clientul va primi un mesaj de posta electronica care contine numarul, data si suma totala a comenzii.

Clientului ii este strict interzis introducerea de date false si/sau inventate in procesul de inregistrare acestea fiind necesare pentru activarea prezentului acord de vanzare si ulterioare comunicari. Datele personale si adresa de e-mail introduse trebuie sa fie personale, nu a altor persoane.

3. Modul de achizitionare si preturile de vanzare

Toate preturile produselor oferite pe site-ul www.ristonet.ro sunt fara TVA, exprimate in Ron si toate se refera la achizitiile efectuate prin intermediul internetului. In pret nu sunt incluse costurile de transport, montaj si instalare. Ristonet.ro isi rezerva dreptul de a modifica preturile afisate pe site-ul sau, in orice moment, ca urmare a schimbarilor de pe piata sau erori tipografice.

Configuratiile, caracteristicile tehnice si estetice pot fi schimbate in orice moment, fara notificare. Furnizorul nu isi asuma nici o responsabilitate pentru eventualele erori sau omisiuni in informatiile furnizate pe site si se angajeaza sa informeze clientul cu privire la orice erori sau modificari la momentul comenzii.

Orice cod de discount alocat clientului pentru activitati speciale de promovare au o valabilitate de cel mult 30 de zile.

Pe site-ul www.ristonet.ro specificatiile tehnice si imaginile referitoare la produse nu pot fi perfect corespunzatoare caracteristicilor reale ale fiecarui produs si pot diferi in culoare, dimensiune, accesorii, ambalaje si caracteristici tehnice. Prin urmare, ele trebuie considerate pur orientative.

Ristonet.ro nu va fi in nici un caz raspunzatoare pentru daune directe sau indirecte pentru persoane si/sau bunuri, cauzate de respingerea, chiar si partiala a unei comenzi.

4. Modalitati de plata

Site-ul www.ristonet.ro accepta urmatoarele modalitati de plata:

Plata on-line – prin Card de credit sau MobilPay
Dupa confirmarea comenzii, clientul va fi directionat in functie de modul selectat, pe site-ul web al bancii Transilvania sau site-ul MobilPay unde va putea conclude procesul de plata in deplina siguranta.
Pentru plata cu card de credit pe platforma Bancii Transilvania nu va fi perceput nici un comision suplimentar.
Puteti utiliza contul MobilPay pentru a face plata, sau puteti plati direct prin card de credit, chiar daca nu aveti un cont MobilPay.
Datele dumneavoastra financiare nu vor fi condivize cu furnizorul, fiind gestionate direct de BANCA TRANSILVANIA sau MobilPay.
Ristonet.ro isi rezerva dreptul de a solicita clientului informatii suplimentare in alternativa, cum ar fi numarul de fix/mobil, sau trimiterea de copii ale documentelor care atesta dreptul de proprietate a cardului de credit. In lipsa documentatiei solicitate isi rezerva dreptul de a refuza comanda. Cu aceasta forma de plata, odata ce este finalizata aceasta procedura, clientul a generat o propunere de cumparare, care va fi confirmata prin e-mail, cu atribuirea unui anumit “numar de ordine”, care va fi folosit in orice comunicare ulterioara cu Furnizorul. Daca nu exista probleme, comanda dumneavoastra va fi confirmata automat in functie de modalitatile prevazute . In cazul in care comanda dumneavoastra nu poate fi confirmata si/sau acceptata, Ristonet.ro va va informa prin e-mail sau telefon in cel mai scurt timp.

Plata prin transfer bancar
Platind prin transfer bancar, produsul va fi expediat numai dupa verificarea creditarii in contul Furnizorului a sumei corespunzatoare achizitiei. Transferul bancar va trebui sa fie creditat in termen de 8 zile de la comanda, altfel Furnizorul isi rezerva dreptul de a anula comanda in cazul esecului in primirea transferului. In cazul in care suma de transfer nu corespunde comenzii, Furnizorul va contacta Clientul in vederea stabilirii unui acord in finalizarea comenzii. Comisionul aplicat pentru plata prin transfer bancar este stabilit de banca dumneavoastra in functie de cifra care urmeaza sa fie transferata.

Plata in ramburs
Poate fi efectuata cu numerar, la primirea produselor comandate (pentru sume mai mici de 5.000 Ron, TVA inclus)

5. Livrarea
Timpii pentru livrarea produselor sunt specificati langa descrierea articolului si sunt pur orientativi. De fapt, depind de tipul echipamentului achizitionat (daca este prezent in stoc sau este fabricat la comanda). Timpul de livrare depinde de disponibilitatea bunurilor in depozit si variaza in mod normal de la 4 la 30 de zile lucratoare. Produsele “ in stoc“ sunt disponibile in magazinul nostru din Italia, deci vor fi necesare 4-7 zile lucratoare pana la livrare.

Ristonet.ro va preciza, la momentul comenzii, data livrarii produsului si da dreptul clientului de a anula comanda facuta in cazul in care timpul de livrare nu este respectat (cu toleranta unui numar de zile egal cu jumatate din numarul total de zile specificat la comanda). Zilele de livrare vor fi calculate de la data primirii platii (in cazul platii cu carduri de credit sau tranfer bancar). In nici un caz nu se va putea pretinde de la Ristonet.ro rambursarea pentru eventuale daune cauzate de livrare cu intarziere.
Durata contractului se prelungeste in cazul in care marfurile urmeaza sa fie sortate si/sau produse, in acest caz clientul va fi instiintat prin e-mail sau telefon.

6. Metode de livrare si costuri.
Ristonet.ro efectueaza transport  pe intreg teritoriul Romaniei. Costurile de transport sunt suportate in intregime de catre cumparator si se calculeaza in functie de greutatea/volumul ambalajului si vor fi indicate in cosul de cumparaturi la finalizarea comenzii.
Marfa este transportata de curieri care au un acord cu Ristonet.ro, taxa de transport va fi inclusa in pretul facturii.
Ristonet.ro, pentru unele produse poate desfasura activitati de promovare, in cadrul caruia costurile de transport sunt gratuite. Orice suplimente si/sau cresteri pentru livrarile inafara localitatilor servite de transportatorii nostri, vor fi suporatate de client, chiar daca nu au fost specificate in momentul finalizarii comenzii, dar vor fi anuntate de Ristonet.ro inainte de livrare.
Pentru comenzile din strainatate, provenite din tari extra CE, acestea vor fi acceptate doar dupa convenirea  unui acord cu clientul prin e-mail in vederea stabilirii cheltuielilor de transport  pentru natiunea in care este solicitata livrarea. Va fi in grija clientului de a contacta Ristonet.ro prin e-mail office@ristonet.ro pentru a verifica costul de transport (in acest caz nu vor putea fi vizualizate in momentul comenzii cum sunt vizualizate cele pe teritoriul Romaniei). Pentru transportul in interiorul tarilor UE, costurile de livrare vor fi incluse in factura. Vor fi, de asemenea, suportate de catre client toate costurile suplimentare pentru tara in care se va face livrarea.
Ristonet.ro nu este responsabila pentru eventualele intarzieri privind evaziunea comenzii sau livrarii produselor datorate transportatorului. La livrarea marfurilor prin curier, Clientul trebuie sa verifice: ca numarul de colete este acelasi cu cel specificat in documentul de transport  si in buletinul de livrare al transportatorului; ca ambalajul nu este deteriorat sau umed sau in alt mod alterat, inclusiv sigilul de etansare si de siguranta.
In cazul in care clientul gaseste anomalii la primirea coletului, chiar si o mica zgarietura sau deteriorare a ambalajului, va accepta produsul scriind pe documentul furnizat de catre expeditor “ACCEPTARE CU REZERVA  CUTIE  DETERIORATA”. Pentru valabilitatea asigurarii de transport nu este suficienta notarea “ACCEPTARE CU REZERVA DE CONTROL” deci Clientul va explica in detaliu motivul rezervarii. O copie a documentului va fi apoi transmisa pe e-mail la office@ristonet.ro.
In cazul in care coletul prezinta deteriorari vizibile, zgarieturi sau orice alt tip de defect si curierul se refuza sa aplice o rezervare specifica, va rugam sa ne contactati imediat la numarul de tel. 0745429684. In lipsa unei rezerve detaliate, JAT RISTORO SRL nu va putea fi in nici un caz considerata raspunzatoare pentru orice anomalie cu privire la starea produsului dupa ce a fost livrat.
Livrarile de bunuri sunt efectuate la adresa si numarul destinatarului sau la alta adresa indicata in documentul de transport, dar oricum la nivel stradal. Acest lucru inseamna ca transportul in interiorul localurilor si pozitionarea marfurilor este responsabilitatea exclusiva a utilizatorului final.
Ristonet.ro nu este responsabila pentru orice intarziere de livrare sau costuri suplimentare suportate de client, in cazul in care este furnizata o adresa incompleta sau incorecta. Localitatile considerate de catre transportator dezavantajate, pot avea ca rezultat adaugarea unui cost suplimentar pentru livrare, cerut de transportator si perioade mai lungi de livrare decat cele prevazute in mod normal.
In cazul neprezentarii pentru ridicarea comenzii in termen de 5 zile lucratoare a marfii aflate in depozitul curierului, acesta din urma neputand efectua livrarea la adresa specificata de client, comanda de achizitionare va fi anulata in mod automat. In cazul in care Clientul a manisfestat dorinta de a re-primi coletul, cheltuielile de livrare vor fi suportate in intregime de catre acesta.

7. Responsabilitatile si obligatiile partilor
Furnizorul, JAT RISTORO SRL, nu isi asuma nici o responsabili tate pentru problemele cauzate de forta majora, cum ar fi accidente, explozii, incendii, greve si /sau blocari ale strazilor, cutremure, inundatii si alte evenimente care ar putea impiedica, in totalitate sau in parte, punerea in aplicare a termenului convenit in contract. Furnizorul nu va fi considerat responsabil pentru orice daune, pierderi si costuri suportate in urma nerespectarii contractului din motivele mentionate mai sus. In caz de intreruperi, se va datora clientului numai rambursarea pretului platit, fara a da nastere nici unei alte compensatii, partile considerand acest lucru in momentul stabilirii pretului final de vanzare a produselor achizitionate on-line. In special, Clientul ridica Furnizorul de la orice responsabilitate, de ordine civila si penala pentru orice utilizare frauduloasa sau ilegala, de catre terti, pentru mijloacele de plata alese de client.
Clientului ii este strict interzis introducerea de date false si/sau inventate in procesul de inregistrare acestea fiind necesare pentru activarea prezentului acord de vanzare si ulterioare comunicari. Datele personale si adresa de e-mail introduse trebuie sa fie personale, nu a altor persoane. Este de asemenea strict interzis dubla inregistrare. Prin urmare, incalcarea normelor privind datele cu caracter personal, va duce la anularea contractului cu dreptul de a actiona in consecinta impotriva consumatorului pentru daune si costuri rezultate in urma unor astfel de comportamente ilicite. Garantia pentru finalizarea platii pe care Clientul o efectueaza prin una din modalitatile mai sus indicate, are caracter esential, astfel incat printr-un acord expres, nerespectarea de catre client a acestei datorii va determina rezolutia de drept a contractului fara nici o hotarare judecatoreasca, subrezervand dreptul Furnizorului de a da in judecata pentru compensarea daunelor provocate.

8. Retur produse
In cazul in care Clientul , indiferent de motiv, este nemultumit de achizitia facuta, in termen de 14 zile de la primirea produselor, are dreptul de renuntare la contract, returnand produsele primite pentru obtinerea rambursarii. Renuntarea trebuie sa fie exprimata prin trimiterea unei notificari, in scris, Furnizorului, la adresa de e-mail: office@ristonet.ro.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate,(in ambalajul original cu toate accesoriile, cabluri, cu etichetele intacte si toate documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de Client iar rambursarea contravalorii produselor se va face in cel mult 30 de zile lucratoare de la data returnarii acestora, si, in nici un caz inainte de primirea bunurilor. Rambursare se va face prin transferul sumei pe card de credit sau prin transfer bancar in contul indicat de Client. Cheltuielile de transport nu vor fi rambursate.
Este in grija Clientului furnizarea corecta a datelor bancare pentru obtinerea transferului bancar (cod. Iban si numele titularului de cont).
In cazul in care produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ristonet.ro isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea acestuia in stadiul initial (daca va fi posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand. La optiunea Clientului produsul poate fi reexpediat, cheltuielile de transport fiind suportate de catre acesta.
In caz de deterioarare sau pierdere in timpul transportului pentru returnare, Furnizorul va comunica aceasta situatie Clientului, in termen de 5 zile de la primirea bunurilor, permitandu-i acestuia sa depuna o plangere impotriva operatorului de transport utilizat. Un produs returnat cu ambalaj deteriorat ar putea sa nu fie acceptat. In cazul in care returnarea este partiala este exclusa rambursarea cheltuielilor de transport.

9. Garantie
Produsele achizitionate de la JAT RISTORO SRL, beneficiaza de conditii de garantie conform legislatiei in vigoare, directivelor europene si politicilor commerciale ale producatorului.
Termenul de garantie standard este de un an de la data facturarii acestuia.
Clientul pierde garantia daca nu efectueaza instalarea produselor conform specificatiilor din manualul de utilizare si cu personal autorizat.
Garantia include piesele de schimb necesare inlocuirii celor cu defect de material sau de fabricatie si nu se extinde asupra materialelor consumabile si a celor ce fac obiectul uzurii normale. Manopera pentru repararea produsului nu este inclusa in garantie.
Toate cheltuielile legate de dezinstalare, transport, incarcare/descarcare, reinstalare vor fi suportate de catre Client.
JAT RISTORO SRL se descarca de riscurile de responsabilitate asociate cu produsele in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care JAT RISTORO SRL colaboreaza sau catre reprezentantul clientului.
JAT RISTORO SRL va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
JAT RISTORO SRL nu va fi raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii generale de utilizare si celorlalte instructiuni mentionate in prezentul website. Nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii prezentului website si nu poate fi responsabila pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre JAT RISTORO SRL a oricaruia dintre obligatiile sale conform comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare, respectiv pentru pierderea produselor.

10. Politica de securitate a prelucrarii datelor cu caracter personal
JAT RISTORO SRL, in calitate de administrator al website-ului www.ristonet.ro, respecta caracterul privat si securitatea informatiei furnizate de catre dumneavoastra atunci cand utilizati acest website, inclusiv a datelor cu caracter personal.
Prin date cu caracter personal se inteleg, conform Legii 677/2001, orice informatii referitoare la o persoana fizica, identificata sau identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale.
Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezinta, conform Legii 677/2001, orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.
Ristonet.ro inregistreaza numai informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre utilizatori/clienti.
Ristonet.ro nu va colecta date personale despre utilizatori/clienti (nume, adresa, telefon sau adresa de posta electronica) exceptand situatia in care acestia comunica aceste date. Datele solicitate sunt necesare facturarii si livrarii. Refuzul dumneavoastra de a comunica aceste date, determina neonorarea comenzii. Datele astfel obtinute de catre societate vor fi stocate in baza de date iar societatea va lua toate masurile pentru protectia lor impotriva distrugerilor accidentale sau ilegale.
Avand in vedere prevederile legale in materie, utilizatorii/clientii Ristonet.ro, prin demararea achizitiei de produse, isi exprima consimtamantul expres si neechivoc ca ulterior datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru: activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau commerciale la adresele de e-mail comunicate societatii, participarea la concursuri, promotii, alte evenimente.
Ristonet.ro nu va dezvalui nici un fel de informatie despre utilizatorii/clientii website-ului sau, fara a primi mai intai consimtamantul expres al acestora in aceasta privinta. Dar, pentru executarea contractului incheiat intre parti, societatea va trimite datele cu caracter personal culese de la clienti catre firma de curierat care va livra produsele. In acelasi timp insa, poate dezvalui informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut expres prin lege. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la sediul societatii. Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil pe baza unei cereri scrise, datate si semnate, expediate pe adresa JAT RISTORO SRL – Gherla, Str. Pajistei, Nr. 5 sau prin e-mail: office@ristonet.ro.
Utilizatorii/clientii isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:
O data pe an, confirmarea faptului ca datele personale sunt sau nu prelucrate;
Sa intervina asupra datelor transmise;
Sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate si legitime legate de situatia lor particulara;
Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc.

Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex. prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit, fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

11. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala
Denumirea si logo-ul sunt marci inregistrate. Intreg continutul site-ului si parte a continutului acestuia adica textele, desenele, grafica, butoanele, fisierele audio/video si/sau alt format, aranjarea, pozitionarea si programarea apartin exclusiv lui JAT RISTORO SRL proprietara a brand-ului Ristonet.ro. Acestea si continutul lor sunt protejate de legea romana si legile internationale ale copyrightului.
Ristonet.ro., Jat Ristoro Srl si alte logouri, marci si nume commerciale, slogane sunt marci ale JAT RISTORO SRL, asociatilor sau partenerilor ei si folosirea acestora fara acord expres este strict interzisa.
In cazul in care un client considera ca site-ul sau un continut al acestuia, expediat prin orice mijloc de catre Jat Ristoro Srl, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze Ristonet.ro conform datelor de contact, pentru luarea unei decizii in cunostinta de cauza.

12. Raspundere si precizari juridice
Ristonet.ro si furnizorii mentionati in site, nu vor fi raspunzatori pentru daunele directe, indirecte, prejudicii si penalitati reiesite din utilizarea sau incapacitatea de utilizare a acestui site. Acest site poate contine erori, omisiuni, greseli tipografice iar pozele produselor sunt informative si nu constituie obligatie contractuala.
Ristonet.ro avertizeaza in mod expres asupra tuturor responsabilitatilor in legatura cu prevederile prezentului acord si a termenilor contractuali cu privire la operarea acestui site si orice actiune intreprinsa sau neintreprinsa bazata pe oricare din informatiile furnizate pe acest site sau prin intermediul acestuia.
Urmatoarele actiuni sau tentative de fraudare a site-ului Ristonet.ro vor determina cercetari penale impotriva celor responsabili:
– Alterarea sau modifarea continutului site-ului sau continutului expediat prin orice metoda de catre Ristonet.ro catre client;
– Accesarea datelor de orice tip ale altui Client prin folosirea unui cont sau orice alta metoda;
– Accesarea si/sau divulgarea oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Ristonet.ro catre client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului;
– Afectarea performantelor serverului pe care ruleaza site-ul.
Clientul este de acord, prin acceptarea acestor termeni si conditii, ca orice incalcare sau tentativa de incalcare a acestui acord este inadecvata si raspunde fata de Furnizor pentru daunele provocate, platind Furnizorului toate sumele cu privire la incalcarea/tentativa de incalcare, inclusiv cheltuielile cu avocatii.

13. Respectarea normelor
Toate produsele comercializate de ristonet.ro respecta reglementarile in vigoare si, la cerere, este posibila certificarea.

14. Facturare
In zilele urmatoare livrarii, va fi emisa o factura de catre JAT RISTORO SRL, proprietarul brandului Ristonet.ro, poltrivit datelor furnizate in momentul inregistrarii. Documentul va fi trimis prin e-mail si va fi valabil in scopuri de garantie. JAT RISTORO SRL nu poate fi raspunzatoare  in emiterea documentelor fiscale gresite din cauza erorilor relative furnizate da catre Client, acesta fiind unicul responsabil pentru introducerea  corecta a datelor.

15. Erori tipografice
In cazul in care considerati ca anumite informatii contin erori sau prezentarile sunt inexacte va rugam sa ne comunicati acest lucru la adresa office@ristonet.ro pentru a face corectarile necesare. In ciuda eforturilor noastre ca toate preturile sa fie corecte poate exista un numar mic de produse cu preturi gresite. In cazul in care un produs este listat la un pret incorect sau avand informatii incorecte datorate fie unei greseli tipografice sau unor informatii gresite primite de la furnizorii nostri, Ristonet.ro are dreptul sa refuze sau sa anuleze orice comenzi plasate pentru produsul respectiv. Furnizorul are dreptul sa refuze si sa anuleze orice astfel de comenzi chiar in situatia in care acestea au fost deja achitate, JAT RISTORO SRL rambursand Clientului in termen de o zi, intreaga suma aferenta comenzii.

16. Legea aplicabila – jurisdictia
Prezentul acord este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. Clientul este de acord ca indiferent de orice prevedere, orice pretentie sau cauza a actiunii ce ar izvori din aceasta , in legatura sau in conexiune cu site-ul sau acest acord, trebuie sa fie introdusa in termen de un an de la nasterea cauzei, altfel fiind tardiva.

17. Concluzie
Conditiile prezentului contract pot fi modificate la latitudinea Ristonet.ro, in orice moment, fara o notificare prealabila si va fi valabila de la publicarea pe site.